tisdag 5 februari 2013

Sämst förlorare vinner



Som de flesta vet som känner mig så är jag ju faktiskt en ganska dålig förlorare. Okej, ja fine jag är nog den sämsta. Tills för någon månad sen då jag och Elin kollade på "Vem kan slå Filip och Fredrik?" Jag har alltid älskat det programmet och tycker om det mesta som Filip och Fredrik gör. Sen helt plötsligt så säger Elin: det måste ju vara som att se sig själv på tv:n!

Ja, Fredrik och jag ligger nog i samma klass i att vara dåliga förlorare, inget jag kommer sticka under stolen med. Och detta är bara en av få anledningar varför jag vill ha din röst så jag kan få fastna i hissen med Filip och Fredrik. Eftersom jag inte har så många vänner på facebook får ni jättegärna(mer än gärna) skicka vidare länken till era vänner. Jag vill gärna vinna det här!






KLICKA HÄR FÖR ATT RÖSTA!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var inte blyg att lämna ett tassavtryck här!