torsdag 7 februari 2013

Wreck-It Ralph




Sådärja då ska vi ta ett mindre seriöst inlägg. Dags att recensera lite. Kollade på film häromdagen för jag mådde så dåligt och hittade Wreck-It Ralph som någon lånade ut. Jag hade bara sett dåliga trailers och det lilla klippet man fick se på julafton om filmen innan så förstod knappt vad den handlade om. Jag hatar i och för sig att få veta för mycket så jag skulle beskriva filmen så här:

Wreck-It Ralph är den elaka figuren i arkad-spelet Fix-it Felix och är trött på att vara "the bad guy" och försöker fixa det på sitt egna lilla vis.

Enough said! Jag tyckte verkligen om filmen, fast jag älskar ju "barn"-filmer också så. Den är helt klart sevärd helt enkelt. Bra soundtrack har den också!

Owl City – When Can I See You Again - För er som har spotify!



Trailer på Imdb



4/5 smulor 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var inte blyg att lämna ett tassavtryck här!