torsdag 10 januari 2013

I don't want to hurt you but I need to breathe




I can't lie no more, I can't hide no more




Ja men godmorgon som fan! Ja, det blir ett till bittert inlägg. Get used to it. Borde skriva en bok: How to be a surmule, ska den heta isåfall. Jag är ju expert på området! Anyhow så vaknade jag för typ en 40 min sedan. Blev självklart väckt av telefonen stup i kvarten. När man väl sover ska det vara något annat som påverkar sömnen. Somnade runt 03-04, vaknade igen vid 05.30 av någon konstig lite för verklig dröm, kunde jag somna om sen? Gissa. När jag väl somnar igen runt 08-tiden skulle jag gissa på så vaknar jag igen vid 10, lyckas somna om direkt. Och ja såklart nu vid 13.31 då det ringde. När jag låg i sängen helt jävla nyvaken, vilket jag hatar, så tänker jag samma veva som alltid: jag gör det imorgon. Ringer upp alltså. Allt som har med telefoner och samtal att göra kan skjutas upp i all evighet. Men inte idag inte! Jag var riktigt pissed när jag vaknade så jag dampade och ringde mina telefonsamtal. Tjockt nöjd efteråt. Jag minns till och med hela konversationerna också! Det ni. För er som inte är så insatta så har jag telefonfobi (en av alla jävla fobier), så när jag väl pratar i telefon får jag en typ av "blackout". Jag minns oftast ingenting alls av de faktiskt viktiga telefonsamtalen. Men idag då jävlar!

Har ju fått min tid till MR som jag kanske skrev, nu har jag ordnat så jag får lugnande innan så jag inte får för mig något dumt. Och dubbelkollade även med henne om mina piercingar, fick tyvärr inget riktigt svar för hon visste inte helt hundra men ska byta till plast för säkerhetsskull.

Nej börjar det bli dags för frukost? Ja, det känns som det.


Puws!



Wich way is right, wich way is wrong?




2 kommentarer:

  1. Metall och MR går inte ihop...M:et i "MR" står för magnet, så har du piercingar i så slits de ur kroppen..låter väl sådär härligt..:S

    Hoppas de går bra iaf!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo fast mina är i kirurgiskt stål eller akryl. Så är inte ens säkert det innehåller något magnetiskt. Dock så chansar jag inte utan byter innan .

      Radera

Var inte blyg att lämna ett tassavtryck här!