torsdag 10 januari 2013

Kvällen kommer bara närmare



..en spänd förväntan kryper på




Det är riktigt synd att klockan redan är halv ett. Hade den inte vart lika mycket så hade jag inte haft på hörlurarna och inte riktigt hållit käften lika mycket. Satte på min "swedish lyrics" i Spotify och det var riktigt gött att lyssna på faktiskt. Fast ja man vill ju bara gorma med!

Idag har jag haft en rätt så tråkig dag. Så tråkig att jag har spelat wow istället. Hittade en söt liten warlock på Ragnaros som numer är 75 (och ett halvt) istället för 73 som när jag började. Det är rätt tråkigt att de har förenklat wow så sjukt mycket. Nu är det t.ex inbyggt vart alla quester sker. På min tid använde man Thottbot som en jävla idiot eller hjälptes åt. Och för att döda vissa mobs krävdes det att man var två-tre pers. Det kan man göra själv nu. Men men det finns sjukt mycket mer saker jag kan påpeka men just nu är det ett rätt skönt tidsfördriv. Hjärndöd aktivitet. Dock(!) så borde jag skriva med på mitt CV hur mycket jag har raidat, var en snubbe som ansåg att det var bättre merit än en fancy skola.

Raidande i ”World of warcraft” kan vara en viktigare merit på ditt cv än en prestigefylld Harvard-utbildning.

Haha tycker det är fruktansvärt kul men han har även en poäng. Jag minns vanilla då det var 40 personer som skulle spela tillsammans och organiserat och samarbeta. Det krävs en hel del för att det ska fungera.


Nu ska jag fortsätta ägna mig åt att levla och hoppas jag blir trött om en stund. Gick och lade mig ca 02.30 igår och somna runt 05.30-06, jätteroligt.



Och i natt du måste tvinga mig ut och jag ska bara följa med
Jag behöver dig, och i natt jag orkar inte va rädd mer
Du måste ta mig någon annanstans
Hör du mig?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var inte blyg att lämna ett tassavtryck här!